Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 4221-4230 of 4341 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2023Relationship between the Green Marketing Mix and Purchase Intention of Cosmetic ProductsZhang Mengzhen
2023Impact of COVID-19 Pandemic on the Marketing Strategies of Learning InstitutionsZheng Lin
2565แนวทางการบริหารงานบุคคลของผู้บริหารสถานศึกษาในจังหวัดปทุมธานีฝนธิพรรณ ขัติเนตร
2565ภาวะผู้นำเหนือผู้นำของผู้บริหารสถานศึกษาสังกัดสำนักงานเขตพื้นที่การศึกษามัธยมศึกษาปทุมธานีวลัยลักษณ์ โคสุวรรณ
2565รูปแบบการพัฒนาภาวะผู้นำแบบมีส่วนร่วมของผู้บริหารสถานศึกษาอริยาภรณ์ ขุนปักษี
2564ภาวะผู้นำเชิงสร้างสรรค์ของผู้บริหารสถานศึกษาที่ส่งผลต่อการบริหารงานวิชาการในสถานศึกษาสำนักงานเขตพื้นที่การศึกษามัธยมศึกษาปราจีนบุรี นครนายกสุธาทิพย์ พันธ์วัฒนะ
2565ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจบริโภคอาหารที่มีส่วนผสมของกัญชงภัทรพร เอี่ยมระหงษ์
2023Effects of Live Webcast Marketing Factors and Perceived Value on Customer Purchase IntentionZhang Junwei
2022Curriculum Evaluation Of Bachelor’s Degree Of English Majors At Sichuan University Of Science And Engineering Using Cippo ModelWuyue Qian
2566การพัฒนาเครื่องปรุงสำเร็จรูปชนิดก้อนรสต้มยำจากไข่ขาวเค็มดิบเพื่อลดปริมาณของเหลือทิ้งภัทเฑกรัตตา โทนุสิน