Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace at Rajamangala University of Technology Thanyaburi
Browsing "การค้นคว้าอิสระ (Independent Study - BUS)" by Issue Date
Jump to a point in the index:
(Choose year)
2025
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
1997
1996
1995
1994
1993
1992
1991
1990
1985
1980
1975
1970
1960
1950
(Choose month)
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December
Or type in a year:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 839
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2015
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมการเลือกซื้อผลิตภัณฑ์ปรับสีผิวขาว BB Cream ชนิดทาหน้า ของพนักงานบริษัทในเขตกรุงเทพฯและปริมณฑล
มนฐิตา หนูชูทอง
2022
Factors Influencing Employee Turnover in the Small Retail Business Sector
Weng Binqian
2023
Influence Of Entrepreneurial Passion Perception On Employees' Innovative Behavior - The Intermediary Role Of Innovative Self-Efficacy
Song Haiyan
2023
Relationship among Private School Brand Image, Marketing Strategy, and Student Satisfaction in a Private University - a Case Study
Song Yufei
2023
Factors Affecting Consumers' Purchase Intention Of New Energy Vehicles
Liu Tongxing
2023
Effect of Marketing Strategy and Service Quality on Consumers’ Selection of Educational Institutions
Nie Siyuan
2023
Factors Affecting Sustainable Supply Chain in China’s Logistics Industry
He Jifang
2023
Influence of Workplace Fun on Employee Satisfaction in Internet Enterprises - The Intermediary Effect of Organizational Atmosphere
Liu Huogen
2023
Human Resource Management Strategy to Improve Organizational Commitment in a Chinese-Thai Joint-Venture Enterprise
Zhao Shiqi
2023
Relationship between the Green Marketing Mix and Purchase Intention of Cosmetic Products
Zhang Mengzhen
2023
Impact of COVID-19 Pandemic on the Marketing Strategies of Learning Institutions
Zheng Lin
2023
Effects of Live Webcast Marketing Factors and Perceived Value on Customer Purchase Intention
Zhang Junwei
2023
Factors affecting brand citizenship behavior in the advertising industry
Wang Yijie
2023
Influence of the 4PS marketing mix strategy and intelligent logistics service on consumer purchase decisions
Ding Runzhi
2023
Effect of internet financial intelligence on profitability of banks in China
Cheng Jianlong
2023
Factors affecting air cargo operation during a pandemic: A case study of the air cargo industry in China
Yang Jukun
2554
ปัจจัยด้านการใช้ระบบการเรียนรู้ผ่านสื่ออิเล็กทรอนิกส์ที่มีผลต่อการให้การศึกษาด้านสิ่งแวดล้อมของสถาบันฝึกอบรมและถ่ายทอดเทคโนโลยีด้านสิ่งแวดล้อม
อนงค์นาฎ อินสุธา
2554
ปัจจัยที่มีผลต่อความพึงพอใจในการปฏิบัติงานของบุคลากรวิทยาลัยการอาชีพสระบุรี จังหวัดสระบุรี
จันทร์แรม พุทธนุกูล
2554
ปัญหาการปฏิบัติตามมาตรฐานการรายงานทางการเงินสำหรับกิจการที่ไม่มีส่วนได้เสียสาธารณะ ประเภทธุรกิจสถานีบริการน้ำมัน ในเขตจังหวัดสระบุรี
ปราณี, อินทร์น้อย
2554
ลักษณะนวัตกรรมของสังคมออนไลน์เฟซบุ๊กที่มีผลต่อพฤติกรรมการใช้สังคมออนไลน์เฟซบุ๊ก : กรณีศึกษา นักศึกษาระดับปริญญาตรี คณะบริหารธุรกิจ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี
จินตนา จันทะวงศ์