Browsing "การค้นคว้าอิสระ (Independent Study - BUS)" by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 839  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2023Effect of internet financial intelligence on profitability of banks in ChinaCheng Jianlong
2023Effect of Marketing Strategy and Service Quality on Consumers’ Selection of Educational InstitutionsNie Siyuan
2023Effects of Live Webcast Marketing Factors and Perceived Value on Customer Purchase IntentionZhang Junwei
2023Factors affecting air cargo operation during a pandemic: A case study of the air cargo industry in ChinaYang Jukun
2023Factors affecting brand citizenship behavior in the advertising industryWang Yijie
2023Factors Affecting Consumers' Purchase Intention Of New Energy VehiclesLiu Tongxing
2023Factors Affecting Sustainable Supply Chain in China’s Logistics IndustryHe Jifang
2022Factors Influencing Employee Turnover in the Small Retail Business SectorWeng Binqian
2023Human Resource Management Strategy to Improve Organizational Commitment in a Chinese-Thai Joint-Venture EnterpriseZhao Shiqi
2023Impact of COVID-19 Pandemic on the Marketing Strategies of Learning InstitutionsZheng Lin
2023Influence Of Entrepreneurial Passion Perception On Employees' Innovative Behavior - The Intermediary Role Of Innovative Self-EfficacySong Haiyan
2023Influence of the 4PS marketing mix strategy and intelligent logistics service on consumer purchase decisionsDing Runzhi
2023Influence of Workplace Fun on Employee Satisfaction in Internet Enterprises - The Intermediary Effect of Organizational AtmosphereLiu Huogen
2023Relationship among Private School Brand Image, Marketing Strategy, and Student Satisfaction in a Private University - a Case StudySong Yufei
2023Relationship between the Green Marketing Mix and Purchase Intention of Cosmetic ProductsZhang Mengzhen
2556กระบวนการจัดการความรู้ที่มีความสัมพันธ์กับประสิทธิภาพในการปฏิบัติงานของบุคลากร : สำนักเลขาธิการคณะรัฐมนตรีพณณกร แก้วดก
2554กลยุทธ์ทางการตลาดของผู้ประกอบการไม้ดอกไม้ประดับ : กรณีศึกษาหมู่บ้านดงบัง อำเภอเมือง จังหวัดปราจีนบุรีนิภาพร มีชำนาญ
2559กลยุทธ์ทางการตลาดที่ส่งผลต่อความภักดีในการใช้บัตรเครดิตระหว่างบัตรเครดิธนาคารพาณิชย์ไทยกับธนาคารต่างประเทศโสรยา พงษ์สระพัง
2563กลยุทธ์ทางการตลาดและพฤติกรรมผู้บริโภคหลังวิกฤตการณ์โควิด-19 ที่ส่งผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการธุรกิจโรงแรมในเขตกรุงเทพมหานครอัชฌา โนนเพีย
2559กลยุทธ์ที่มีความสัมพันธ์กับความสำเร็จของผู้ประกอบธุรกิจผลิตชิ้นส่วนเครื่องจักรในจังหวัดสมุทรปราการสุวิทย์ อินเขียน