Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace at Rajamangala University of Technology Thanyaburi
Browsing "การค้นคว้าอิสระ (Independent Study - BUS)" by Title
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 839
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2023
Effect of internet financial intelligence on profitability of banks in China
Cheng Jianlong
2023
Effect of Marketing Strategy and Service Quality on Consumers’ Selection of Educational Institutions
Nie Siyuan
2023
Effects of Live Webcast Marketing Factors and Perceived Value on Customer Purchase Intention
Zhang Junwei
2023
Factors affecting air cargo operation during a pandemic: A case study of the air cargo industry in China
Yang Jukun
2023
Factors affecting brand citizenship behavior in the advertising industry
Wang Yijie
2023
Factors Affecting Consumers' Purchase Intention Of New Energy Vehicles
Liu Tongxing
2023
Factors Affecting Sustainable Supply Chain in China’s Logistics Industry
He Jifang
2022
Factors Influencing Employee Turnover in the Small Retail Business Sector
Weng Binqian
2023
Human Resource Management Strategy to Improve Organizational Commitment in a Chinese-Thai Joint-Venture Enterprise
Zhao Shiqi
2023
Impact of COVID-19 Pandemic on the Marketing Strategies of Learning Institutions
Zheng Lin
2023
Influence Of Entrepreneurial Passion Perception On Employees' Innovative Behavior - The Intermediary Role Of Innovative Self-Efficacy
Song Haiyan
2023
Influence of the 4PS marketing mix strategy and intelligent logistics service on consumer purchase decisions
Ding Runzhi
2023
Influence of Workplace Fun on Employee Satisfaction in Internet Enterprises - The Intermediary Effect of Organizational Atmosphere
Liu Huogen
2023
Relationship among Private School Brand Image, Marketing Strategy, and Student Satisfaction in a Private University - a Case Study
Song Yufei
2023
Relationship between the Green Marketing Mix and Purchase Intention of Cosmetic Products
Zhang Mengzhen
2556
กระบวนการจัดการความรู้ที่มีความสัมพันธ์กับประสิทธิภาพในการปฏิบัติงานของบุคลากร : สำนักเลขาธิการคณะรัฐมนตรี
พณณกร แก้วดก
2554
กลยุทธ์ทางการตลาดของผู้ประกอบการไม้ดอกไม้ประดับ : กรณีศึกษาหมู่บ้านดงบัง อำเภอเมือง จังหวัดปราจีนบุรี
นิภาพร มีชำนาญ
2559
กลยุทธ์ทางการตลาดที่ส่งผลต่อความภักดีในการใช้บัตรเครดิตระหว่างบัตรเครดิธนาคารพาณิชย์ไทยกับธนาคารต่างประเทศ
โสรยา พงษ์สระพัง
2563
กลยุทธ์ทางการตลาดและพฤติกรรมผู้บริโภคหลังวิกฤตการณ์โควิด-19 ที่ส่งผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการธุรกิจโรงแรมในเขตกรุงเทพมหานคร
อัชฌา โนนเพีย
2559
กลยุทธ์ที่มีความสัมพันธ์กับความสำเร็จของผู้ประกอบธุรกิจผลิตชิ้นส่วนเครื่องจักรในจังหวัดสมุทรปราการ
สุวิทย์ อินเขียน